Kitap Yayıncılığının geleceği
Kitap yayıncılığı eskiden karmaşık bir işti. Ancak hepimizin bildiği gibi zaman ve teknolojiler değişiyor. Yayıncılıkta eskiden ofset baskı yapılıyordu, talep üzerine yayınlama ise artık oldukça büyüyen bir sektör; dünyanın her yerindeki gelişim kaydeden yazarların, talep üzerine, küçük baskı adetlerinde de olsa kitaplar, takvimler, dergiler veya fotoğraf albümleri üretmesini sağlıyor.
Böylelikle dijital baskı atölyeleri için devasa bir iş fırsatı olasılığı haline geldi. Esnek baskı sağlayıcılar, kitaplar, takvimler, dergiler ve fotoğraf albümleri gibi ciltli belgeler üreterek bu trendden yararlanabilir. InfoTrends yedi yılda kitap yayınlama pazarının %16,7 büyüyeceğini tahmin ediyor, yani kitap yayıncılığında baskı hacmi 2016 yılı itibarıyla 54 milyar sayfaya yaklaşacak. Başka bir deyişle, talep üzerine kitap yayıncılığı, üzerinde durmayı oldukça hak eden yeni bir iş alanı!
Talep üzerine yayıncılık, yazarların kitaplarını kendi yayınlamasını veya hatta "önce satıp sonra basmasını" sağlar. Talep üzerine yayıncılığın en büyük avantajı, yalnızca bir kopyadan oluşan düşük miktarları uygulanabilir kılıp karlı hale getirmesidir ve bir kitabın piyasaya sunulma süresini kısaltmasıdır. Talep üzerine yayıncılık, işletmeniz için kazançlı bir yeni gelir kaynağı olabilir.
Ancak bu piyasadan maksimum faydayı nasıl elde edeceksiniz? Konica Minolta'nın AccurioPress ve bizhub Press ürün serisini içeren rakipsiz AccurioPress baskı donanımı grubu tam da bunu yapmanızı sağlayacak çok çeşitli avantajlar sunuyor. AccurioPress sistemleri profesyonel modüler sonlandırmayı, üstün renkleri ve kayıt kararlılığını mükemmel baskı kalitesiyle bir araya getirdiğinden dijital baskı ortamlarını genişletmek için çok uygundur. AccurioPress sistemleri baskı sağlayıcılara, kartvizitler, el ilanları, broşürler, afişler, zarf baskıları gibi renkli baskı ürünlerini de içerecek şekilde daha geniş yelpazede temel dijital baskı hizmetlerini ve baskı uygulamalarını sunma olanağı verir.
Hepimizin içinde en az bir kitap vardır derler ve bu, basımcı olarak sizler için çok iyi olabilecek bir haber. Talep üzerine yayıncılık, geçtiğimiz yirmi yılda yeni teknolojiyle sıfırdan oluşturulan ve oldukça büyüyen başka bir sektör. Düşük baskı adetleriyle kişisel yayıncılığı mümkün ve makul hale getirdiğinden, kitabın piyasaya ulaşma süresini kısalttığından, yayıncılık maliyetini düşürdüğünden ve basılı kitapların depolanması maliyetini ortadan kaldırdığından, müşterileriniz talep üzerine yayıncılık hizmeti sunmanızı isteyecek.
Talep üzerine yayıncılık neden bu kadar revaçta (ve daha da yayılacak)
Talep üzerine yayıncılık çok çeşitli faydalar sunar. Kitap, takvim, dergi, fotoğraf albümü vb. basma becerinizi genişleterek, çok yüksek olabilecek yeni bir gelir kaynağı yaratır ve bununla birlikte, sonlandırma işlevleri gibi mevcut baskı yeteneklerinin daha yoğun kullanılmasına olanak tanır.
Yani satış gelirlerinizi artırmak, portföyünüzü genişletmek ve hızlı büyüyen yeni piyasada tutunmak istiyorsanız, talep üzerine yayıncılığa geçmeniz ve AccurioPress donanım grubu içerisinden kişiselleştirilmiş bir donanımın kurulumunu yapmanız gerekiyor.
Renk Yönetimi
RENK YÖNETİMİ SİSTEMLERİ NEDEN BU KADAR ÖNEMLİ
Renk dikkatimizi çeker, duygusaldır ve bakanlarda daha fazla bağlantı ve yanıt hissi uyandırır, yani kolay kullanılabilen araçlarla renkli baskı kalitesi elde etmeyi garanti altına almak istiyorsanız okumaya devam edin!
Renk yönetimi sistemleri – işletmenin başarılı olmasının anahtarı
Akıllı renk ve görüntü denetimi, basılan ürünlere kalite ve canlılık hissiyatı vererek daha fazla satış ve daha yüksek marj oluşturur. Etkin pazarlama, tanıtım ve satış faaliyetleri yapılması için kitaplardan kataloglara, el ilanlarına, doğrudan postalara ve panolara, mağaza içi teşhir ve ambalajlara kadar baktığımız her şeyde tam renk sağlanması temel önemdedir.
Buna karşılık, dijital basımcıların hemen hemen yarısı karşılaştıkları en zor unsurun renk eşleşmesi olduğunu belirtiyor. Müşteriler, baskı satın alırken renk tutarlılığı beklentisi taşıyor, yani baskı hizmeti sağlayıcıların, kolay kullanılabilen araçlarla renkli baskı kalitesini garanti edebiliyor olması ve öğrenmesi zor olmayan, hassas eşleme sağlayan renk yönetimi çözümleri kullanması gerekir. Yanlış baskıları azaltmak ve yeniden baskılar oluşmasını önlemek için renklerin yeniden üretiminin zaman içinde tutarlı olması da gerekir.
24 saatlik iş çevrim sürelerinin standart olduğu günümüzün yoğun baskı ortamında, tutarlı baskı sonuçları sağlamak ve üretkenlik ile üretim esnekliğini maksimize etmek amacıyla ofset ve dijital basımlar arasında renk çıkışını kalibre etmek temel önemdedir. Basit ve entegre çözümler artık tüm dijital donanım ve yazılımlara, Uluslararası Renk Konsorsiyumu (ICC) standartlarına tam olarak uygun renk profilleri üretmek için gereken renk profillerini sağlıyor.
Renklerin etkili yönetilmesi aşağıdaki gibi avantajlar sağlar…
• Standart prova çıktısı
• Baskısı alınan çıktıda garanti kalitesi
• Baskı makinesi için daha düşük maliyet ve atık
• Müşteri için yeniden baskı sayısını ve teslim süresini azaltır
• İlk seferde "doğru yapılarak" etkinlik iyileştirilir.
Sağlam bir renk yönetimi sistemi, dijital baskı makinesinin tek tek işleri ekonomik olarak uygulanabilir hale getirecek kadar hızlı işleme koymasını, aynı zamanda son baskı sonucunun kalitesini garanti etmesini sağlar. Bunun sunduğu maliyet tasarrufları ve üretim verimliliklerinin yanında, renk denetimi, çeşitli görüntü yakalama cihazları kullanıldığında oluşan pek çok karmaşık sorunu basitleştirdiği için hayati önemdedir.
Basılan ürünlerde renklerin yaygın şekilde kullanılması nedeniyle renk yönetimi hiç olmadığı kadar önemli hale geldi
Ayrı ayrı markalı ürünlerle rengi eşleştirmesi ve ayrıca, rengin farklı ürünlerde, pazarlama yardımcılarında, farklı alt katmanlarda ve baskı çıkarma cihazlarında tutarlı şekilde kullanılmasını sağlaması gerekir.
Etkin bir renk yönetimi siteminin avantajları şunlardır:
· Baskı odanızı daha üretken ve daha karlı hale getirir
· İş gücünüzü ve gizli maliyetlerinizi düşürür
· Sıradan görevler ve tekrar eden proseslerin otomatik hale getirilmesi kolay olur
· Dış kaynak kullanmayı göz önünde bulundurmak gerekmez
· Baskı üretimi verimliliği en üst düzeye çıkarılabilir
· Şirketinizin piyasadaki rekabet ortamında öne çıkmasına yardımcı olur
Dijital pazarlama modernize baskıyla buluşuyor
Tam aksine baskı ölmedi
Son birkaç yılda dijital pazarlama daha baskın hale gelerek geleneksel baskıyı geride bıraktı. Ancak bu, baskının kaybolduğu anlamına gelmiyor. Baskı hizmeti sağlayıcıların piyasadaki rekabete ve duruma ayak uydurmasını sağlamak üzere dönüşerek gelişti. Peki ne oldu?
Günümüzde iletişim ve medya ayrılmaz bir biçimde iç içe geçmiş durumda. Reklam acenteleri ve pazarlama departmanları daha geniş kitlelere ulaşmanın yeni yollarını aramaya başladığında, geleneksel rolünün ötesinde yeni hizmetler sunacak olan baskı prosesine geri dönen baskı hizmeti sağlayıcıları, değişiklik yapılması gerektiğini anladı ve en son pazarlama trendlerine uyacak şekilde tasarlanmış ürün ve hizmet yelpazelerini genişletmeye odaklandı.
Bu, dijital pazarlamanın modernize edilmiş baskıyla bir araya geldiği bir 'kusursuz fırtına' oluşturdu ve ikisi birlikte, işletmeleri dönüştürmek ve daha önce ulaşılamaz olarak görülen hedeflere ulaşmak için bir dayanak noktası ortaya çıkardı.
Günümüzde en son baskı teknolojisi ve pazarlamayla sağlanabilecek bütün hizmet yelpazesi şaşırtıcı derecede geniş. Ancak sorulması gereken soru, baskı hizmeti sağlayıcılar ve pazarlamacıların ortak bir hedef doğrultusunda nasıl bir arada çalışmaları gerektiği ve baskı, web, sosyal ağlar, e-posta ve SMS'nin nasıl bağlantılandırılabileceği.
Bu soruların yanıtı Medyalar Arası İletişim kullanmak.
Konica Minolta her baskı hizmeti sağlayıcının bütçesine uygun donanım ve yazılım çözümleri sunar.
Artık Konica Minolta'dan yardım alarak, medyalar arası pazarlamanın zorluklarıyla mücadele etme yeteneğine ve çeşitliliğine sahip yeni hizmetler sunabilirsiniz. Yenilikçi baskı çözümlerimizle müşterilerinizin tercih ettikleri iletişim yöntemini (sosyal medya, anlık mesajlar, e-posta veya geleneksel baskı) kullanarak hedef kitleye erişmesine yardımcı olabilirsiniz.
Çözümün bu kadar sorunsuz çalışmasını sağlayan şey, uygulamaların bir SaaS olarak yerleştirilmesidir. Yani profesyonel baskı çözümleri uygularken sunucuyla ilişkili sorunlarla ve devasa maliyetlerle uğraşmanız gerekmez.
Temel Özellikler
Konica Minolta'nın medyalar arası çözümleriyle, medya, baskı öncesi, baskı ve dijitali bir araya getirerek tüm baskı proseslerinizin tam kontrolünü kusursuz bir şekilde sağlayabilirsiniz. Bu sayede içeriği, tasarımı, görsel düzeni, rengi ve boyutu bir araya getirerek hedef kitleyi sadık müşterilere dönüştürecek kişisel tanıtım mesajları oluşturabilirsiniz.
Kaliteli pazarlama üretim araçlarımızla müşteri memnuniyetini artırabilir ve onların ihtiyaçlarına uygun şekilde yanıt verebilirsiniz; müşterilerin eylemlerini temel alan otomatik yanıtlarla bu görevler çok daha kolaylaşır. Doğrudan e-postalar, haber bültenleri, SMS ve anlık mesajlar, artırılmış gerçeklik, PURL'ler, NFC etiketleri ve QC kodlarını da içerecek şekilde tüm tanıtım içeriklerini artık tek bir platform üzerinden sorunsuz şekilde oluşturabilir, yerleştirebilir ve raporlandırabilirsiniz.
Merkezi panoyla birden fazla baskı yönetebilir, tüm zahmetli ve tekrar eden manuel görevleri otomatik hale getirebilirsiniz.
Konica Minolta'nın iş geliştirme programı
DIGITAL1234 işlerinizi artırmanın dört basit yolunu sunuyor. Konica Minolta'nın iş geliştirme programı, baskı sağlayıcıların işlerini geliştirmesine olanak tanımak için tasarlanmıştır.
Fırsat bazlı bir yaklaşım kullanarak müşterilere yeni iş olanaklarını belirlemeye, değerlendirmeye, doğrulamaya ve uygulamaya yönelik dört pratik adım gösterir. Tüm bu değerli bilgilere ulaşmak için tek yapmanız gereken, herhangi bir yükümlülük üstlenmeden ya da ödeme yapmadan kayıt olmak.
İşletmenizi oluşturmanız için dört adım:
BELİRLEYİN: İşletmenizi büyütmek için spesifik bir fırsatı aramak, işletme açısından neden çok anlamlıdır? Web to Print, Değişken Veri Yazdırma, İş Akışı Otomasyonu, Dahili Sonlandırma ve Kitap Yayınlama gibi çeşitli konuların ele alındığı çeşitli Tanıtım Yazıları sunuyoruz.
DEĞERLENDİRİN: Bu iş fırsatı, mevcut operasyonel düzenime nasıl uyuyor? Sektördeki bağımsız uzmanlar tarafından hazırlanan Değerlendirme Kılavuzlarımız, işletmenizin örneğin Web to Print gibi spesifik iş fırsatları için hazır olup olmadığını uygulamalı şekilde değerlendirmenize yardımcı olur.
DOĞRULAYIN: Diğer baskı sağlayıcılar, spesifik bir yeni iş fırsatından nasıl fayda sağladı? Farklı iş fırsatı alanlarında yapılan vaka çalışmalarında, size benzer başka müşterilerin nasıl fayda sağladığını okuyun. Ardından yatırımın faydalı olup olmadığına kendiniz karar verebilirsiniz.
UYGULAYIN: Hayal kırıklıklarına yol açabilecek güçlüklerden kaçınarak başarılı bir uygulama sağlamak mı istiyorsunuz? Sektördeki bağımsız bir uzman tarafından hazırlanan adım adım Uygulama Kılavuzu, yeni iş fırsatını şirketinizde uygulamaya geçirmenizi sağlayacak. Yeni bir iş fırsatının uygulamaya geçirilmesi karmaşık bir süreç olabildiğinden, uygulama aşaması boyunca size tabii ki uygulamalı destek sunacağız.
Dijital sektöründe işletmenizi yetkin kılmanıza yardımcı olalım! Bize ulaşın!
Medyalar arası hizmetler
Bu dijital çağda yalnızca kağıt esaslı medya üzerinden değil, birden fazla kanaldan iletişim kurmanın önemli ticari sebepleri vardır. Hızlı büyüyen medyalar arası sektörü geleneksel baskı hizmeti sağlayıcılara (PSP'ler) müşterilerine orijinal katma değerli hizmet sunmak için harika bir fırsat sunuyor.
Özellikle karlı olan bir alan, içerik pazarlaması ya da izne dayalı pazarlamadır. Portföyünüze medyalar arası hizmetleri eklemenin en büyük avantajı, birden fazla temas noktasından daha ilgili ve etkili iletişim sunan, hepsi bir arada çözüm sağlayıcı haline gelmenizdir.
Medyalar arası hizmetlerden müşterileriniz nasıl fayda sağlayacak?
Birden fazla kanal üzerinden daha ilgili ve etkili iletişimler
Müşterilerine ulaşmak için birden fazla temas noktası
Kişiselleştirilmiş medya karışımı
Yeni iş fırsatları, ör. içerik pazarlaması veya izne dayalı pazarlama
Medyalar arası hizmetlerden nasıl fayda sağlayabilirsiniz?
Yeni gelirlerin oluşturulması
Karlarda önemli artış
Birden fazla temas noktalı iletişimlerle müşterilerinize katma değer oluşturulması
Ekstra değer için daha yüksek ücretler uygulanabilir
Daha yakın müşteri ilişkileri
Müşterilerinize medyalar arası hizmetler sunmak, hem portföyünüzü genişletir hem de daha yakın müşteri ilişkileri oluşturmanıza yol açar.
Dahili Sonlandırma
Dahili sonlandırmayla karınızı artırın, üretim sürelerini azaltın ve ürününüzü farklı kılın
Dahili sonlandırma kapasiteleri sunmak, baskı işlerindeki kar marjlarınızı artırmanızı sağlarken, kendi üretim sürelerinizi kısaltmanıza, iş gücü maliyetlerini düşürmenize, kalite kontrolü iyileştirmenize, atığı azaltmanıza ve enerji tasarrufu yapmanıza olanak tanır.
Geleneksel olarak, sonradan akla gelen düşünce ve üretimde engel olarak görülen sonlandırma prosesi, artık üretimde kritik bir aşama olarak ve ürünleri farklılaştırma ile katma değer oluşturma yöntemi olarak görülüyor. Sonlandırma prosesinin üretim maliyetlerinin %40'ına kadar oluşturması normal bir durum ve bu aşamada yetersiz kalite kontrol uygulanması yüksek miktarda katma değeri yok edebilir.
Dijital üretim teknolojisinde yaşanan güncellemelerle SME basımcılar, sonlandırma ekipmanlarına görece mütevazı yatırımlar yapmanın önemli üretkenlik artışlarına yol açabileceği ve maliyetleri düşürebileceği gerçeğini artık gördü. Son dönemde hazırlanan bir küresel eğilim raporundaki sonuçlar, yanıt veren kişilerin %48'inin sonlandırma ekipmanına yatırım yapmayı planladığını ve %40'ının verimlilik artışları sağlamaya yatırım yaptığını gösteriyor.
Dahili sonlandırma, katlama, ortadan zımbalama, yandan zımbalama, kapak ciltleme, zımbalama gibi hizmetlerin ve diğer son işlemlerin, baskıyla aynı anda sağlanmaları adına dahili hale getirilmesi sürecidir. Bunu sağlamak için dijital üretim baskı makinelerinize doğrudan bağlanacak çok çeşitli sonlandırma ekipmanları şu anda sunulmaktadır,
Bu hizmetlerin dahili olarak sağlanması hem iş gücü maliyetlerinden tasarruf sağlar hem de eksik sayfaları, hatalı derlemeyi ve yaygın görülen diğer aksilikleri önler. Tek bir kopya da dahil olmak üzere son derece küçük partilerin basılabilmesini mümkün kılar ve el ilanlarından kataloglara, kılavuzlara ve diğer çok sayfalı projelere kadar, 'tam zamanında hizmet' yelpazesini genişletir.
Baskı sektöründe dahili sonlandırma size aşağıdaki faydaları sağlar:
Yoğun işgücü gerektiren son işlem, baskıyla aynı anda tamamlanır
Çok sayfalı materyaller tek geçişte üretilir
Kusursuz ciltleme yapılır, eksik sayfa ve hatalı derleme olmaz
Dijital dahili sonlandırmada çok farklı iş akışları vardır
Bunların hepsi otomasyonla ilgilidir ve bu nedenle dahili ve sisteme yakın ekipmanlar kritik hale gelir, bununla birlikte bazen çevrimdışı bir yaklaşım daha uygulanabilir olur.
Peki nasıl yatırım yapmalısınız? Dahili sonlandırma prosesinde baskı ve dahili sonlandırma ekipmanları doğrudan bağlıdır ve ön uç yönetim kumandaları kullanılarak yakından entegre edilmiştir. Dikişli kitapçıklar, raporlar, takvimler ve kitap blokları gibi standart biçimlerde tanımlı bir ürün yelpazesi üretiyorsanız bu size uygun çözüm. Dahili sonlandırma özellikli dijital baskı makinesinin genel üretkenliği, sonlandırma bileşenlerinin hızı ve verimliliğiyle belirlenir, bu nedenle bu unsurların dijital baskının nominal hızını düşürmemesi önemlidir.
Çevrimdışı sonlandırma iş akışı, bir baskı makinesinde çeşitli dijital ve ofset ekipmanları olan durumlarda daha yaygın kullanılır ancak iş gücü maliyetlerini artırır. Bazen çevrimdışı sonlandırma ekipmanlarının daha yüksek hıza sahip olması, daha fazla operatör müdahalesi olmamasını çok iyi sağlar. Bu yalnızca, sonlandırmanız gereken işlerin türüne ve kalitesine bağlıdır.
Dahili ve çevrimdışına zıt şekilde, sisteme yakın sonlandırma daha fazla esneklik sunar. Bu durumda ekipmanlar arasında fiziksel bağlantı olmaz ancak sonlandırma hattı, OMR (optik işaret algılama) teknolojisiyle veya JDF üzerinden baskı makinesinin baskı sunucusuna doğrudan bir arayüzle, her işe ilişkin gereksinimleri bilir. Bu, sonlandırma hattının çeşitli baskı makinelerinden basılı çıktıyı yönetmesine ve reklam amaçlı toplu posta ya da ticari belge gibi kişisel ürünler için kritik olan denetim izi oluşturmasına olanak tanır.
Doğru sonlandırma iş akışını seçtiğinizde hem iş akışınızı anlarsınız hem de yeni ürünlerle değer katmak ve verimlilikleri artırmak üzere farklı sonlandırma çözümleri uygulayabilirsiniz. Ancak basımcı tarafından büyük ölçüde gözden kaçırılan ve şimdiye kadar müşteriye etkili bir biçimde satışı yapılmayan başlıca avantaj dahili sonlandırmadır.
Ürününüzü çok farklı kılın ve daha güçlü müşteri sadakati oluşturun
Dahili Sonlandırma, müşterilerinizin zaten sonlandırılmış ürünlerden, daha karmaşık baskı ürünleri için daha kısa üretim son tarihlerinden ve her şeyi tek bir kaynaktan sunan 'tek hizmet noktasından' yararlanacağı anlamına gelir.
Daha küçük basımcılar ve firma içi baskı departmanları için dışarıdan temin edilen iş miktarı azaltılarak daha fazla üretim esnekliği ve denetimi sağlanır. (Bunun iyi bir örneği, dışarıdan temin edilemeyen ve firma içinde tamamlanması gereken kısa vadeli, talep üzerine yapılan dijital işlerin kararlı ancak öngörülemez akışını sağlayan W2P sistemleridir.)
Temel olarak, bir baskı işinin dahili olarak kontrol edebileceğiniz ve talep üzerine sunabileceğiniz unsurları arttığında daha fazla büyürsünüz ve daha fazla müşteri sadakati oluşturursunuz.
Baskı prosesinizi gelecek için ayarlayın
Make-ready: baskı makinenizi gelecek için ayarlayın
Profesyonel "make-ready" özellikleri, iyi düşünülmüş bir baskı kurulumunun merkezinde yer alır. Make-ready seçenekleri, müşterilerin sıklıkla istediği son dakika değişikliklerine esnek bir şekilde yanıt vermenizi, verimliliğinizi artırmanızı sağlar ve hizmetlerinizi optimize etmenize yardımcı olur.
İyi ayarlanmış bir baskı makinesine güvenebilmeniz için Make-Ready baskı yazılımı kullanmanın çok sayıda faydası vardır. Baskı makinenizi ayarlamaktan müşterinin uygun bir sayfayı imzalamasına kadar, üretimin temelindeki baskı hazırlığı işleri tekrarlı olabilir ve gereksiz şekilde zaman alabilir.
Profesyonel Make-Ready yazılımı, iş baskıya gitmeden saniyeler önce baskı ayarlarında son dakika değişiklikleri yapabilmenizi sağlar. Doğru Make-Ready uygulamasıyla, baskıdan hemen önce kolayca sekmeli kağıt ekleyebilir, sayfaları silebilir veya kitapçık sonlandırma, kağıt düzenleme, renk ayırma veya kırpma işaretleri gibi karmaşık iş düzenlemeleri yapabilirsiniz ve farklı türlerde belgeleri bir araya getirebilir, düzen oluşturabilir ve daha fazlasını yapabilirsiniz. Gerçek zamanlı önizleme sayesinde işte yapılan değişiklikleri anında görebilirsiniz.
Bu özellik sayesinde örnek baskılar yapmanıza gerek kalmadığı için önemli zaman tasarrufu sağlarsınız ve müşterilerin sipariş vermek için yaptığı son dakika değişiklikleriyle (sayfa boyutuyla veya sayfa sayısıyla, kitapçık, ciltleme, dikiş vb. sonlandırma ayarlarıyla ilgili olanlar) profesyonel şekilde ilgilenirsiniz ve müşteriler sunabileceğiniz daha rekabetçi fiyatlardan yararlanabilir.
"Make-ready" baskı tam olarak nedir ve şirketinize nasıl fayda sağlayabilir?
Profesyonel make-ready özellikleri verimliliğinizi artırır ve müşterilerin isteyebileceği son dakika değişikliklerine esnek biçimde yanıt vermenizi sağlar. Sizin ve personelinizin baskı hazırlığını kolaylaştırmasını sağlar, artık baskı işlerini ayarlamak için gereken yenilenen görevlere zaman harcamanız gerekmez, baskı üretiminizi etkin biçimde ayarlayabilirsiniz ve işleri renkli ile siyah-beyaz arasında bölerek maliyetleri düşürebilirsiniz.
Make-Ready Baskının sizin için yapabileceklerini keşfedin
Profesyonel Make-Ready baskı yazılımıyla, genel esnekliğinizi, verimliliğinizi ve rekabet gücünüzü arttırın. Düzenleme şablonları iş gücünü serbest bırakır ve personelinizin her yeni iş için aynı veya benzer ayarları tekrar tekrar girmesine gerek kalmaz; renk bölme işlevi üretim hızlarını artırır ve karışık renkli ile siyah-beyaz işlerin uygun maliyetli şekilde üretilmesini sağlar.
Profesyonel Make-Ready baskı özellikleri, müşterilerinizin sıklıkla istediği son dakika değişikliklerine esnek biçimde yanıt vermenizi sağladıklarından temel önemdedir. Bu gibi özellikler verimliliğinizi artırır ve hizmetlerinizi optimize etmenize yardımcı olur, ileri evredeki iş düzenleme seçenekleriyle baskı işlerine son dakika değişiklikleri hızlı ve kolay bir biçimde yapılabilir ve müşteri taleplerine her zaman daha esnek yanıt verirsiniz. Konica Minolta'nın kapsamlı uygulama portföyünde, amaçlarınıza mükemmel şekilde uyan bir Make-Ready yazılım uygulaması bulacaksınız!
Yönetim Bilgi Sistemi
Baskı proseslerinizin kontrolünü elinize alın
Şirketinizin kontrolünüz altında olduğundan emin misiniz? İşlerinizin etkili bir biçimde planlandığını ve zamanında tamamlandığını biliyor musunuz? Koyduğunuz fiyatın doğru olduğundan bütünüyle emin misiniz?
Satış ekibiniz doğru ürün veya hizmete odaklanıyor mu? Konica Minolta'nın sunduğu Yönetim Bilgi Sistemiyle tüm bu sorulara ve daha fazlasına güvenilir yanıtlar alabilirsiniz. Gerçeklere dayalı kararlar almanız için size detaylı veriler sağlayacak ve şirketinizin gelişmesi için en iyi stratejileri seçmenize yardımcı olacak.
Baskı altyapınızı merkezi olarak yönetin
Basımcılar günümüzde rekabet seviyesi yüksek piyasa koşullarında çalışıyor ve geçtiğimiz on yıldan bu yana artan bir stresle karşı karşıya: sosyal medyanın daha fazla kullanılması baskıya olan talebi önemli ölçüde azalttı. Buna ek olarak, baskı yönetimi şirketlerinin ortaya çıkması, fiyatları daha da aşağıya çekti.
Baskı sektöründeki müşterilerimiz artık daha az maliyetli, daha hızlı işlere olan artan talebi karşılamanın ve rakip şirketlere kıyasla öne çıkmanın yollarını arıyor. Konica Minolta'nın piyasada lider baskı MIS yazılımı yeni teknolojiler, durmadan değişen trendler ve kullanıcı geri bildirimiyle geliştirilmiş ve şekillendirilmiştir; sonuçta ortaya, ambalajlama ve etiketleme sektörlerindeki işletmelerin gereksinimlerine uygun hale getirilen güç ve çok yönlü bir MIS çıkarılmıştır.
Yönetim Bilgi Sistemi, tek bir noktadan çok farklı görevleri etkin biçimde yönetmek ve günlük görevleri kontrolleri altına almak isteyen tüm baskı işletmeleri için mükemmel olan çok yönlü bir çözümdür. Günümüzün grafikli iletişim sağlayıcılarının karşılaştığı operasyonel ve bilgisel değişiklikler, en karmaşık işlemlerin dahi etkili biçimde yönetilmesine yardımcı olunması adına bütünüyle yeni araçlar gerektiriyor. Yönetim Bilgi Sistemi, maliyetler, mali durum ve kar marjlarıyla ilgili en güncel bilgilere erişmenizi sağlar, böylelikle proseslerinizdeki her adımı analiz edebilir ve her görev için gerekli zamanı ve enerjiyi tanımlayabilirsiniz. Yönetim Bilgi Sistemleri, satış, servis, üretim performansına ve mali performansa gerçek zamanlı olarak erişmenizi sağlar, böylelikle her zaman bilgili işletme kararları alabilirsiniz.
Verileri analiz etmenizi, sonuçlar çıkarmanızı ve pek çok seviyede şirketinizin işleyiş biçimini iyileştirmenizi sağlarlar, böylelikle bir adım önde kalabilir ve insan gerektirmeyen üretim proseslerini otomatik hale getirip zaman ve maliyet tasarrufu yapabilir, personelinizi çok daha etkin biçimde yönetebilirsiniz. Yönetim Bilgi Sistemleri ayrıca, yönetici yinelenmesi ve insanların verileri tekrar girmesi gibi hataları azaltmanıza olanak tanır, bu sayede iş akışının her zaman verimli ve tam olarak optimize edilmiş olmasını sağlar.
Ofset Bağlantısı
Tek bir arayüzle, dijital ve ofset ekipmanlarınızı kullanma biçimlerinizi en üst düzeyde genişletin.
Yatırımınızdan en iyi şekilde yararlanmak, geleneksel ofset baskının mı yoksa dijital baskının mı daha etkin olacağına karar vermek ve dijital geçişi olabildiğince mümkün kılmak, günümüzün değişen üretim baskısı dünyasında başa çıkmanız gereken zorlukların yalnızca bazıları. Bütün bunları nasıl elde edeceksiniz?
Konica Minolta, tek bir arayüz içerisinde hibrit iş akışı bağlantısıyla birlikte nihai üretim esnekliği sunarak dijital ve ofset ekipmanlarınızı kullanma biçimlerinizi en yüksek seviyeye çıkarabilir. Yıllar içerisinde ticari ofset baskıcılar iş akışlarını özel olarak ofset baskı prosesini göz önünde bulundurarak geliştirdi. Ancak dijital baskı cihazları üretim karışımına sunulduğunda, ofset firmaları iş akışı gereksinimlerinin farklı olduğunu saptadı ve sonuç olarak akışları ayrı olarak işleme aldı.
Müşterilerin talepleri ve gereksinimleri değiştiğinde, aynı işin hem ofset hem de dijital olarak baskısını alma ihtiyacı artmaya başladı. Ancak bununla da kalınmadı: Baskı sağlayıcıların maliyetleri, hataları ve tekrar yürütmeleri azaltacak bir çözüm bulması ve en önemlisi de, piyasadaki sürekli değişen talepleri karşılayabilecek bir strateji belirlemesi gerekti. Bu noktada hibrit iş akışı ortaya çıktı.
Peki bu iki dünyayı, yani taş baskıyı ve dijitali nasıl bir araya getirebilirsiniz?
Unutulmaması gereken ilk şey, ayrı prosesler olsalar da dijital ve ofset baskı iş akışlarının, birbirlerini tamamlayacak hale getirilebilmesidir. Günümüzün hibrit iş akışları, her iki dünyanın en iyi unsurlarını parmaklarınızın ucuna getiriyor.
Hibrit iş akışı
Hibrit iş akışı, hem ofset hem de dijital baskıyı destekleyen tek bir iş akışı yönetim sistemidir. İşleri ortak bir arayüz kullanarak işleme almanızı, basmanızı ve takip etmenizi sağlar. Hibrit iş akışı, yürütme süresi, iş bitirme süresi, sayfa boyutu, alt katman ve sonlandırma gibi çeşitli unsurlar temelinde işleri ofset veya dijital baskı ekipmanlarına yönlendirebilir. Otomasyon sayesinde baskı hizmetinizde bütünlüğün, baskı kalitesinin, renk tutarlılığının ve daha hızlı üretim sürelerinin korunmasını ve hataların azaltılmasını sağlar.
Baskı üretimimde nasıl daha esnek hale gelebilirim?
Hibrit iş akışları uygulandığında, çok çeşitli üretim senaryolarında dikkat çekici sonuçlar alınır. Bunların en önemlileri, yürütme süresi, statik ve değişken bileşenleri karıştırma ve işleri çevrimiçi gönderme gibi değişen iş gereksinimleriyle ilgili olanlardır. Üretim prosesi daha yüksek esneklik, daha iyi iş takibi ve gelişmiş otomasyon elde etmenizi sağlar. Ancak esneklikte en üst noktayı elde etmek istiyorsanız bunun anahtarı, daha zengin iş akışı entegrasyon seçenekleri uygulamak ve İş Tanımı Formatı (JDF) gibi açık standartlara adapte olmaktır.
Hibrit iş akışı, baskı üretiminize şu şekilde yardımcı olabilir:
Geceleri yapılan iş ön baskıları, kullanıcılara yığın üretim onaylanmadan önce işleri gözden geçirme fırsatı verir. Önceden hazırlanmış dosyalar sayesinde işler daha sonraki bir tarihte hem dijital baskı makineleri hem de ofset baskı makineleri tarafından yeniden kullanılabilir.
Önceki ofset işiyle aynı işi ve içeriği kullanmanızı sağlayıp, baskı öncesi tutarlılığı artırır ve kısa yürütmeli dijital yeniden baskıları iyileştirir.
Dijital baskı makinesiyle yapılan bir ofset işi için hızlı bir test baskısı alır.
Operatörlerin her işi farklı bir üretim kuyruğuna manuel olarak ataması gereğini ortadan kaldırır, böylelikle zaman tasarrufu sağlar ve verimliliği artırır.
Mevcut varlıklarınızı nasıl maksimize edebilirsiniz?
Mevcut ofset iş akışı çözümlerinizi iyi kullanmanızı sağlamak için tek yapmanız gereken dijital baskı modülleri ekleyerek hibrit iş akışı oluşturmaktır. Ayrıca bir baskı Yönetim Bilgi Sistemi (MIS) entegre edebilirsiniz; bu bütün iş durumlarınızı size gerçek zamanlı olarak gösterir. Konica Minolta'nın bütün üretim baskı cihazları grubu ve çok çeşitli sunulan kontrolörleri kullanılarak mevcut yatırımlarınız maksimize edilebilir. Bunlar, Agfa Apogee, Screen Equios ve Kodak Prinergy gibi mevcut ofset iş akışlarına sorunsuzca entegre edilebilir.
Bu sistemler, otomatik PDF tabanlı iş akışlarıdır ve tamamen merkezi, JDF özellikli baskı öncesi üretim merkezi sunar. Bu gelişmiş otomasyon düzeyi, daha yüksek üretkenlik elde etmenize, daha az hatayla karşılaşmanıza ve iş bitirme sürelerinizi azaltmanıza yardımcı olur. Ofset ve dijital baskıların entegrasyonuyla tüm cihazlarınızda üretimi ve işlerin teslimatını daha verimli ve kolay bir şekilde yönetebilirsiniz.
Dijital ve ofset baskıyı uyumlu hale getirin
Otomasyonla maliyetleri düşürün ve üretkenliği artırın
Baskı öncesi verimliliği artırın
Daha kısa sürede daha fazla işi daha az hatayla yaparak baskı kapasitesini en üst düzeye çıkarın
Maliyetleri düşürürken iş bütünlüğünü, tutarlılığı ve kalite kontrol koruyun
İş bitirme sürelerini azaltırken müşterilerin beklentilerinin ötesine geçin
Ofset ve dijital – her şeyi yönetebileceğiniz bir çözüm
Hibrit iş akışı, tek bir baskı öncesi operatörünün farklı cihazları tek bir istasyondan yönetmesine ve kumanda etmesine olanak tanır. Tek bir iş akışı prosesi kullanarak ofset ile dijital çıktı seçeneklerini destekleyebilir, otomatik iş akışlarının yardımıyla daha iyi renk tutarlılığı, içerik güvenilirliği ve daha hızlı üretim süresi sağlayabilir ve hataları azaltabilirsiniz.
İşler aynı RIP tarafından işleme alındığından, farklı cihazlar arasında çıktı bütünlüğü sağlayacaksınız. Ofset iş akışındaki işlem öncesi altyapısı sıkıntıları ve PDF dosyalarıyla yaşanabilecek sorunları da ortadan kaldırır. Hem dijital hem de ofset için düzenleme yönetilebilir ve otomatik hale getirilebilir, böylelikle baskı öncesi ve üretim hazırlık süresi optimizasyonu sağlanır. Accurio Press, hızlı prova veya iş üretimi için çift sayfaların otomatik çıktısını alır.
Satış gelirlerinizi artırma şansını kaçırmayın
İşlem Belgesi
Bu tür belgeler işlem özetlerini veya diğer yasal bilgileri içerdiğinden, posta yoluyla alınan diğer belgelerin hemen hemen hepsine göre daha dikkatli bir biçimde okunurlar ve gözden geçirilirler. Böylelikle işlem belgeleri, bir ürün ya da hizmeti tanıtmak için etkili yöntemler arayan pazarlama uzmanları için çok çekici bir araç haline geldi.
İşlem belgesi hizmetleri sektörü için yeni bir çağ açıldı. Bir zamanlar, ilanlar zarfların içine işlem belgeleriyle birlikte konuyordu. Ancak, alan kişi zarfı açtığında ilanları attığından, bu stratejinin aslında önemli sonuçlar getirmediği ortaya çıktı. Artık ilan yerine, TransPromo adı verilen görünür materyallerimiz var. Görünür materyaller, fatura, banka hesap ekstresi veya elektrik/su/doğal gaz faturasının yüzeyine doğrudan konuyor. Bir işlem beyanını bir tanıtım mesajıyla bir araya getirerek, operasyonel ve pazarlama bilgilerini tek bir belgede toplayabilirsiniz. Beklendiği gibi günümüzde bu, milyarlarca dolar değerinde hızlı büyüyen bir pazar.
Şu anda işlem belgesi iş kolundaki başlıca oyuncular yalnızca büyük, çok uluslu şirketlere hizmet sunuyor. Ancak pazarın alt ucunda da gerçek bir potansiyel var: Daha küçük hacimli işlem belgesi niş alanında küçük ve orta ölçekli kurumların (SME'ler) ihtiyaçlarına hizmet etmek.
Müşterileriniz İşlem Belgelerinden nasıl doğrudan fayda sağlayabilir?
Tanıtım amaçlı iletiler için fatura ve ekstreleri kullanmanın en büyük avantajı, bu belgelerin gerçekten açılıp okunmasıdır. InfoTrends'in yaptığı "Çok Kanallı İşlem İletişimlerinin Geleceği" çalışmasına göre, elektrik/su/doğal gaz faturaları, banka hesap ekstreleri ve bilgi amaçlı postalar, %97'ye varan en yüksek açılma oranına sahip işlem belgeleridir.
Müşterileriniz İşlem Belgelerinden nasıl doğrudan fayda sağlayabilir?
İşlem Belgeleri, işlem belgelerine pazarlama iletileri ekleyerek maliyetleri düşürür. Kağıt iyi kullanılır ve boşa harcanmaz, ayrıca mevcut olan beyaz alan karlı biçimde kullanılır. Bu strateji operasyonel maliyeti de düşürüp, ayrı broşürler basılması gereğini azaltıp kaynaklardan tasarruf sağlar; örneğin müşterinizin, mevcut müşterilerine fazla sayıda e-posta göndermesi gerekmez. Bu, işletmelerin ilave reklamlara daha az masraf yapması anlamına da gelir.
TransPromo renkli bir biçimde, göze çarpan bir kopya kullanılıp kolay okunur bir mesaj iletecek şekilde tasarlandığında, müşterilerin onu görme ve eyleme geçme olasılığı artar. Sağlanan bilgiler kolaylıkla anlaşılabildiğinde, müşterilerinizin çağrı merkezlerine çok fazla arama ve soru gelmez.
İşlem Belgelerinden nasıl fayda sağlayacaksınız?
Yeni çapraz satış gelirleri oluşturabilecek ve daha da küçük hacimli işlem belgesi niş alanını hedefleyerek yeni iş potansiyeli elde edeceksiniz. Çaba göstermeden.
Diğer ürünlere ilişkin müşteri farkındalığını da rahat bir biçimde artıracaksınız.
Üretim ortamınız, yeni baskı ve iş akışı otomasyonu yöntemlerine geçişten oldukça fayda sağlayabilir. Konica Minolta TransPromo çözümleriyle prosesleri iyileştirebilir, karlılık ile üretkenliği artırabilir ve üretim gecikmelerini azaltabilirsiniz. İşlem belgeleri, zarf açılır açılmaz insanların dikkatini çekecek şekilde kişiye özel tasarlanabilir; örneğin sıkıcı banka hesap ekstreleri ve doğal gaz/elektrik/su faturaları kişiselleştirilmiş reklam içeriğine dönüştürülebilir.
Değişken Veri Baskısı
İşletmenizi büyütün ve müşterilerin sadakatini sağlayın
Baskı hizmeti sağlayıcı olarak, işletmenizi sürekli geliştirmeniz ve müşterilerinizin sadakatini sağlamanız gerekir. Baskı hizmetlerin kolayca bulunabildiği ve hiç olmadığı kadar benzer olduğu günümüzde, yazılı çıktı baskı piyasasında nasıl farklılaşacaksınız? Müşterilerinizi nasıl koruyacaksınız?
Değişken veri yayımlama nedir?
Değişken veri yayımlama, baskısı veya VDP, son ürünlerin profesyonel görünüm ile hissiyata sahip olmasına ve bunun işletmelerine getireceği gelir oluşturma avantajlarına bel bağlayan ticari baskı ve grafik şirketleri için yüksek seviyede değerli bir çözümdür.
Baskı işlerini hızlıca planlayın ve yürütün
Müşteri verileri, komut dosyası oluşturmaya veya programlama yapmaya gerek olmadan belge tasarımına kolaylıkla entegre edilebilir. Endüstrideki standart barkodlar ve kişiselleştirilmiş görüntülerle metin, çizelgeler, renk gibi çok çeşitli veriler posta gruplarına veya hacimli baskı işlerine hızlıca ve kolaylıkla eklenebilir.
Birden fazla dosyayı baskıya hazır düzenlere dönüştürün
Ticari, ambalajlama ve yayımlama alanındaki baskı şirketlerinin birden fazla dosyayı baskıya hazır düzenlere dönüştürmesini sağlayan üretim çözümleri planlamak, tasarımcıların aşağıdaki gibi uygulamaları oluşturmasını ve değiştirmesini kolaylaştırır:
Akıllı düzen otomasyonu
Adımlama ve tekrarlama şablonları
Sürükleyip bırakma işlevi
Konica Minolta'nın VDP çözümleri ayrıca, el ilanları, doğrudan posta kartları, sertifika ve ödüller oluşturmak için akıllı şablonlar ve kılavuzlar kullanarak pazarlama belgelerini kişiselleştirir ve bir Excel veritabanındaki bilgiler kullanılarak şablonların nasıl değiştirileceğine dair adım adım talimatlar sunar.
Zaman ve maliyet tasarrufu yapmanızı sağlayacak yenilikçi çözümler
Konica Minolta'nın VDP çözümleri, en son teknolojiyi kullanarak verileri akıllı şekilde okuyabilir ve pazarlama materyallerinin yayınlanmak yerine e-posta ile gönderilip gönderilemeyeceğine otomatik olarak karar verip şirketlerin zaman ve maliyet tasarrufu yapmasını sağlar. Birleştirilmiş değişken veri yayımlama çözümlerimizin şirketinizin kendine özel VDP gereksinimlerini nasıl karşılayabileceğiyle ilgili sohbet etmek için Bize Ulaşın öğesine tıklayın, uzmanlarımızdan biri sizinle iletişim kuracaktır!
Değişken Veri Yayımlama ile kişiselleştirilen iletişimler
Günümüzdeki aşırı bilgi yüklenmesi nedeniyle, yazılı çıktı şeklinde sunulan kişiselleştirilmiş iletişimler çok daha önemli hale geldi. Alıcının gereksinimlerine göre kişiselleştirilmiş bir ileti veya pazarlama mesajının okunma ve özümsenme olasılığı çok daha yüksek. Bu sayede baskı makinelerinden gelen mesajlar daha etkin hale geliyor, yanıt oranları artıyor ve müşteri ilişkileri kuvvetleniyor.
Müşterileriniz Değişken Veri Yayımlama baskı hizmetlerinden aşağıdaki gibi yararlanır:
Kişiselleştirilmiş pazarlama sayesinde daha etkili mesajlar
Daha yüksek yanıt oranları
Müşterileriyle daha kuvvetli ilişkiler
Medyalar arası etkin pazarlama
Dijital sayfalara değer katar
Aynı zamanda, aşağıdakiler sayesinde şirketiniz Değişken Veri Yayımlamadan fayda sağlar:
Daha geniş hizmet portföyü
Daha yüksek karlar
Tekrar eden gelirlerde artış
Statik içerikle elde edilene göre daha yüksek karlar oluşturma
Yeni bir iş fırsatı için hazır olun
DIGITAL1234 işlerinizi artırmanın dört basit yolunu sunuyor. Konica Minolta'nın iş geliştirme programı, baskı sağlayıcıların işlerini geliştirmesine olanak tanımak için tasarlanmıştır.
Fırsat bazlı bir yaklaşım kullanarak müşterilere yeni iş olanaklarını belirlemeye, değerlendirmeye, doğrulamaya ve uygulamaya yönelik dört pratik adım gösterir. Tüm bu değerli bilgilere ulaşmak için tek yapmanız gereken, herhangi bir yükümlülük üstlenmeden ya da ödeme yapmadan kayıt olmak.
İşletmenizi oluşturmanız için dört adım:
BELİRLEYİN: İşletmenizi büyütmek için spesifik bir fırsatı aramak, işletme açısından neden çok anlamlıdır? Web to Print, Değişken Veri Yazdırma, İş Akışı Otomasyonu, Dahili Sonlandırma ve Kitap Yayınlama gibi çeşitli konuların ele alındığı çeşitli Tanıtım Yazıları sunuyoruz.
DEĞERLENDİRİN: Bu iş fırsatı, mevcut operasyonel düzenime nasıl uyuyor? Sektördeki bağımsız uzmanlar tarafından hazırlanan Değerlendirme Kılavuzlarımız, işletmenizin örneğin Web to Print gibi spesifik iş fırsatları için hazır olup olmadığını uygulamalı şekilde değerlendirmenize yardımcı olur.
DOĞRULAYIN: Diğer baskı sağlayıcılar, spesifik bir yeni iş fırsatından nasıl fayda sağladı? Farklı iş fırsatı alanlarında yapılan vaka çalışmalarında, size benzer başka müşterilerin nasıl fayda sağladığını okuyun. Ardından yatırımın faydalı olup olmadığına kendiniz karar verebilirsiniz.
UYGULAYIN: Hayal kırıklıklarına yol açabilecek güçlüklerden kaçınarak başarılı bir uygulama sağlamak mı istiyorsunuz? Sektördeki bağımsız bir uzman tarafından hazırlanan adım adım Uygulama Kılavuzu, yeni iş fırsatını şirketinizde uygulamaya geçirmenizi sağlayacak. Yeni bir iş fırsatının uygulamaya geçirilmesi karmaşık bir süreç olabildiğinden, uygulama aşaması boyunca size tabii ki uygulamalı destek sunacağız.
Değişken veri yayımlama ile işletmenizi yetkin kılın
Kişiselleştirilmiş pazarlamadan nasıl fayda sağlayabilirsiniz
Günümüzdeki aşırı bilgi yüklenmesi nedeniyle, kişiselleştirilmiş iletişimler çok daha önemli hale geldi. Alıcının gereksinimlerine uygun şekilde kişiselleştirilmiş bir ileti veya pazarlama mesajının okunma olasılığı çok daha yüksek. Bu sayede mesajlar daha etkin hale geliyor, yanıt oranları artıyor ve müşteri ilişkileri kuvvetleniyor.
Değişken veri yayımlama (VDP), kişiselleştirilmiş pazarlamayı mümkün kılan ve ekonomik açıdan uygulanabilir hale getiren teknolojidir. VDP, tek bir baskı yürütme işleminde kişiselleştirilmiş belgeler oluşturarak, dijital olarak baskısı alınan sayfaya önemli değer katar. Bu hizmeti ekleyip portföyünüzü genişleterek, çok çeşitli müşterilere kişiselleştirilmiş iletişim dünyasına açılan çok etkin bir kapı sağlayabilirsiniz. Sizin için ise VDP, daha yüksek kar marjlarında daha fazla iş oluşturmanın bir aracı olacak.
Müşterileriniz VDP'den nasıl fayda sağlar?
Kişiselleştirilmiş pazarlama sayesinde daha etkili mesajlar
Daha yüksek yanıt oranları
Müşterileriyle daha kuvvetli ilişkiler
Medyalar arası etkin pazarlama
Dijital sayfalara değer katar
VDP'den nasıl fayda sağlarsınız?
Daha geniş hizmet portföyü
Daha yüksek karlar
Tekrar eden gelirlerde artış
Statik içerikle elde edilene göre daha yüksek karlar oluşturma
Dijital olarak baskısı alınan bir sayfaya değer katmak için ne bekliyorsunuz? VDP, pazarlama verilerini ekstra gelire dönüştürür.
GELECEĞİN BASKISI: WEB 2 PRINT
Müşterilerinizin kullanacağı çevrimiçi ve e-baskı çözümleri
İnternet ve e-ticaret günlük yaşamın temel unsurları haline geldi ve hızlı bir biçimde, ticari işlemlerin büyük çoğunluğunda kullanılan kanallar haline geliyor.
Gelecekte rekabet avantajını korumak için SME ticari basımcıların, ürün ve hizmetlerini iletmek ve satmak için uzaktan yayınlama, çevrimiçi yazdırma ve e-işletme yazdırması gibi Web 2 Print (W2P) çözümleri sunması gerekecek. Müşterileriniz, Web to Print ve web tabanlı sistemlere zaten aşinadır ve kitaplar, ofis malzemeleri, kırtasiye malzemeleri ve tebrik kartları gibi ürünleri ve seyahat, veri depolama ve bulut bilgi işlem gibi hizmetleri satın almaya alışkındır.
Web 2 Print'in, baskı hizmetleri sağlayıcı olan sizler için çok önemli olmasının nedeni budur. Hizmetlerinizi rakip şirketlerden ayırt etmenizi, genel masraflarınızı düşürmenizi, verimliliği artırmanızı ve çok daha fazlasını yapmanızı sağlar.
Web 2 Print’in bir basımcı olarak benim için yapabilecekleri neler?
Web 2 Print, baskı ortamında aşağıdaki gibi çok çeşitli faydalar sunabilir:
Müşterinin pazarlama departmanları için zaman ve maliyet tasarrufları sağlayabilir
Basılı materyallerden sorumlu müşteri çalışanlarına yardımcı olabilir
Sipariş için 7/24 müşteri erişimi sağlar
Sipariş süreci görünürlüğü sağlayarak müşteri hizmetleri sorularını azaltır
Basılı materyallerden sorumlu müşteri çalışanlarına yardımcı olabilir
Satışları artırmak için tüm ürünlerinize ve hizmetlerinize çevrimiçi vitrin oluşturur
Çevrimiçi ödeme seçenekleri sunmanızı sağlayarak nakit akışını iyileştirir
Sipariş, ödeme ve muhasebe proseslerinizi otomatik hale getirir
Peki Web to Print neden bu kadar önemli?
Web 2 Print çözümleri hızlıca, dijital basımcı stratejilerinin yalnızca erişim anlamında değil, satış, pazarlama ve tasarım anlamında temel bileşenleri haline geliyor. Sunduğu seçenekler aynı zamanda, yüksek hacimlerde düşük yürütme, düşük maliyetli işlerin oluşturduğu büyük arka ofis yönetimi artışlarına ilişkin sık karşılaşılan zorlukların üstesinden gelmeye yönelik kritik araçlar. Çoğu baskı sağlayıcının idari prosesleri ve geleneksel yönetim bilgi sistemleri, ofset üretimine uygundur ve dijital baskı ortamının taleplerinde zorluk çekmektedir.
Web to Print artık bir seçenek değil; baskı sağlayıcıların sunuyor olması gereken bir çözüm.
Web 2 Print müşterilerin işlerini çevrimiçinde rahatça istemesini, karşıya yüklemesini ve ön izlemesini sağlar. Baskıya hazır belgeler kataloglarda sağlanabilir, bununla birlikte baskı dışı maddeler de sipariş için sunulabilir. Uygulama, dosyaların yazdırılabilir olduğunu, müşteri tarafından sağlanan görüntülerin doğru çözünürlüğe sahip olduğunu, yazı tiplerinin eklenmiş olduğunu ve şeffaflıkların dahil edilmiş olduğunu denetler. Çoğu Web-to-Print uygulaması müşterilerin önceden tasarlanmış şablonları kişiselleştirmesini ve otomatik baskı üretimi için kendi içeriklerini karşıya yüklemesini sağlar.
IQ-501 Akıllı Kaliteli Bakım
Konica Minolta'nın Akıllı Kaliteli Bakımı: Baskıda zaman kazanmanın en iyi yolu. Yakınlaştırma: görüntü konumu, çakıştırma ve %100 doğru renk denetimi için en akıllı, en güçlü otomatik ayarlara sahiptir. Basılı çıktı için hibrit renk ölçümü ve gerçek zamanlı düzeltme sunar. Akıllı Kaliteli Bakım ile yeni baskı ürünlerini anında çeşitlendirebilir oluşturabilirsiniz. İnanılmayacak kadar iyi mi geliyor? Bize ulaşın, IQ-501'i test edin ve kendiniz görün!
Akıllı makine otomasyonuyla işletmeniz için yılda 300 mesai saatine kadar tasarruf sağlayın
Yaratıcılık kazanın, baskı atıklarını azaltın ve üretkenliği artırın
Marjlarınızı korurken müşteri memnuniyetini artırın
Konica Minolta'nın Akıllı Kaliteli Bakım sistemi, rakiplerinden üstün olmayı amaçlayan baskı sağlayıcılar için yeniliğin kendisidir. Akıllı makine otomasyonunun yardımıyla işleyiş gösteren IQ-501, baskı işleriniz ve müşterileriniz için değer katarken zaman tasarrufu yapmanızı sağlar.
Akıllı Kaliteli Bakım için yenilikçi IQ-501, tutarlılığı ve çakıştırma doğruluğunu bir sonraki seviyeye taşıyor. IQ-501 bir yandan görüntü konumu ve çakıştırması için çok yönlü otomasyon sağlarken öte yandan renk denetimi sağlıyor. Bu, basılı çıktıyı denetleyip düzelten özel kapalı döngü denetim sistemimiz sayesinde mümkün hale geliyor. IQ-501 tarafından sağlanan otomasyon, renk kalibrasyonu ve renk profili çıkarma işlemlerinde de geçerli; bunların hepsi operatör zamanı ve baskı atıkları azaltılırken üretkenliğin artırılması için tasarlanmıştır.